Betalingsløsninger for servicevirksomheder

Swedbank Pay tilbyder fleksible betalingsløsninger for alle typer af servicevirksomheder – alt fra enkeltmandsvirksomheder til store selskaber. Løsningerne er designet til at sikre så smidige og sikre transaktioner som muligt. Foretrækker dine kunder at betale online eller på stedet? Vores betalingsløsninger kan altid tilpasses dine behov.

Hurtige betalinger

Hurtige og pålidelige udbetalinger, der hjælper dig med at optimere din likviditet.

Lyttende support

Personlig support til netop dine behov.

Pålidelig teknik

Vores bærbare PAX-terminaler er ikke kun supernemme at bruge, de er også superpålidelige.

Alt du behøver

Alt hvad du behøver i én pakke, fra kortterminal til indløsningsaftale, i samme pakke.

Enklere betalinger – en smidigere oplevelse

Forbedr kundeoplevelsen med en betalingsløsning, der matcher din personlige service. Med Swedbank Pay kan du tage imod betalinger enkelt og sikkert, uanset hvor du tilbyder dine tjenester – online, på stedet, eller hvorfor ikke begge dele? Uanset om du driver et flyttefirma, rengøringsfirma eller tilbyder havearbejde, gør vores løsninger betalingsprocessen kort. Ved at tilbyde en smidig og effektiv betalingsoplevelse kan du give dine kunder den bedste service og samtidig forenkle din egen arbejdsdag.

Fleksible betalingsalternativer der passer til alle

Vi har altid en betalingsløsning, der passer, det spiller ingen rolle, hvem dine kunder er, eller hvordan de ønsker at betale. Kort, mobilbetalinger eller digitale tegnebøger – hvilken løsning passer dig? Med Swedbank Pay kan dine kunder betale på den måde, der passer dem bedst. På den måde forbedrer du ikke kun deres oplevelse, men øger også deres loyalitet. Er du vinduespudser, håndværker eller personlig træner? Så kan du tage imod betalinger på farten og være så fleksibel, som du ønsker. Du kan imødekomme dine kunders ønsker betalingsmetode for betalingsmetode.

Automatiserede månedlige betalinger

Hvis du sælger dine tjenester gennem abonnementer, er det vigtigt, at betalingsløsningen kan håndtere automatiserede tilbagevendende betalinger, især for virksomheder med mere regelmæssige kunder – hvis du for eksempel driver et fitnesscenter, kampsportsgym eller yogastudio. Med Swedbank Pay kan du nemt indstille automatiske månedlige betalinger, så du ikke behøver at tænke på det. Din virksomhed er meget mere end bare betalinger, men for os er det alt. Lad os automatisere dem for dig, så du kan fokusere på resten.

Pålidelig teknologi og hurtige udbetalinger

Vores betalingsterminaler er designet til at være så brugervenlige som muligt. Betalingsprocessen er meget intuitiv, og kunderne genkender sig selv. Det er nemt og sikkert at betale med os. Derudover garanterer vi hurtige og pålidelige udbetalinger, så du kan optimere din likviditet og lade virksomheden vokse. Vi har kunder inden for et bredt spektrum af tjenester, alt fra massage og spa til skomager og hundepasning. Med os får de alle hurtigt adgang til deres indtægter og kan investere dem i virksomheden.

  • Personlig support på dit lokale sprog

Vi tilbyder mere end blot teknisk support. Vores dedikerede team står klar til at hjælpe dig med alt fra integration til optimering af dine betalingsløsninger. Altid på dit lokale sprog, altid tilpasset dine unikke behov. Vores kundeservice er åben hver dag – også i weekenderne. Uanset om du driver en lille kvartersbutik eller en stor kæde, kan du regne med den support, du har brug for, når du har brug for den. Vi forstår dine udfordringer og er her for at hjælpe dig med at maksimere udbyttet af vores tjenester.

  • Automatiske dagsafslutninger og rapporter

Lad vores automatiske dagsafslutninger forenkle din hverdag. Vores betalingsterminaler klarer afslutningerne for dig, og via vores digitale brugerportal Merchant Portal kan du nemt håndtere rapporter og dele dem med din revisor. De detaljerede og let tilgængelige rapporter giver dig indsigt i dit salg og din likviditet, hvilket gør det nemmere at træffe informerede beslutninger for din virksomhed. Dette minimerer risikoen for fejl og giver dig mere tid til at fokusere på det, der virkelig betyder noget – dine kunder.

Merchant Portal

Som kortindløsnings kunde hos os får du adgang til dine korttransaktionsdata digitalt. Log ind, når det passer dig, for at få overblik over dine transaktioner, se servicegebyrer og tilføj flere brugere. 

  • Let at komme i gang og bruge
  • Fuld kontrol og overblik over dine kortkøb
  • Søg, filtrer og download data
  • Abonner på dokumenter og rapporter

Vælg pakker efter behov

Pay Classic

Vores klassiske basispakke med kortlink og betalingsterminal i én kontrakt.

    • Betalingsterminal + kortindløsning
    • Support hver dag
    • Alle populære kort


Fra 99 kr/måned - lige nu gratis de første 3 måneder
+ 0,59 % pr. transaktion

Læs mere

Pay Plus

Pakken med lidt mere af alt, inklusive MobilePay.

  • Betalingsterminal + kortindløsning
  • Support hver dag
  • Alle populære kort
  • MobilePay 

Fra 149 kr/måned - lige nu gratis de første 3 måneder
+ 0,59% per transaktion 

Læs mere

Klar til at komme i gang?

Kontakt os allerede i dag, hvis du vil vide mere om, hvad vi kan gøre for netop dig og din virksomhed. Vi gennemgår de behov, du og dine kunder har, og finder den rigtige løsning til dig.

Dine oplysninger

Jeg vil gerne modtage tips, seneste nyt, tilbud og invitationer til arrangementer og foredrag. Jeg samtykker i, at mine personoplysninger behandles til de ovennævnte formål.

I vores personvern kan du læse mere om, hvordan vi håndterer dine persondata.