Merchant PortalAdministrationsinterface til betalingsløsninger
PosPayTransaktionsinformation fra betalingsterminaler
Card ManagementAdministrationsinterface til håndtering af gavekort og værdikoder
Har du en butik hvor dine kunder betaler, eller tager du måske selv ud til kunderne? Uanset om dine kunder kommer til dig, eller du besøger dem, hjælper vi dig med at modtage betaling på dit salgssted.
Kontakt os
Vores klassiske basispakke med kortlink og betalingsterminal i én kontrakt.
Fra 99 kr/måned + 0,59 % pr. transaktion
Pakken med lidt mere af alt, inklusive MobilePay.
Fra 149 kr/måned 0,59% per transaktion
Pay Classic eller Pay Plus, hvilken betalingsløsning passer til dig?
PAX A920Pro har lang batteritid og stor skærm, men er stadig lille og nem at have med overalt. Med PAX A920Pro kan dine kunder betale hurtigt og sikkert med kort såvel som digitale wallet.
For at modtage penge fra kortkøb på din konto, skal du have en aftale om kortindløsning. Det får du fra os, og for det tager vi et gebyr fra 0,59% per transaktion.
Du kan også vælge mellem 12 eller 24 måneders bindingstid.
Hvis din betalingsterminal går i stykker, sender vi en ny inden for 24 timer.
Med vores betalingsterminaler kan du modtage kort fra alle de store kortudbydere som Visa, Mastercard, American Express, Diners, JCB og UnionPay.
Vores support er klar til at besvare dine spørgsmål, store som små. Linjen er åben 8-18 på hverdage og 10-16 i weekenden.
Apple Pay, Samsung Pay og Google Pay er digitale wallets, som lader kunden betale kontaktløst med sin mobil, tablet, smart watch eller andre smarte enheder.
I vores brugerportal får du fuld kontrol og overblik over alle transaktioner uanset salgskanal.
Der medfølger altid 3 bonruller i din startpakke.
Få en betalingsterminal fra os og tilbyd dine kunder MobilePay. Gør det nemt for dem at betale på den måde, der passer dem bedst.
Fra 99 kr/måned
Fra 149 kr/måned
Med betalingsterminal og kortindløsning i samme løsning behøver du kun ét kontaktpunkt for alt, der vedrører betalinger. Du bestiller alt på ét sted, underskriver en aftale, har support, en kontakt og en faktura. Det gør din hverdag lettere, og du kan bruge din tid og energi på andet end at lede efter forskellige betalingsudbydere.
”Smarte, moderne terminaler og gode priser. Den digitale Merchant Portal er også et meget praktisk og enkelt redskab."
At samle dine betalingsløsninger hos én enkelt leverandør giver dig mulighed for at starte småt og vokse i takt med din virksomheds behov. Uanset om du udforsker nye markeder eller udvider din virksomhed både online og i fysiske butikker, tilbyder vi den fleksibilitet, der kræves for en smidig udvikling.
Med Swedbank Pay som partner kan du føle dig tryg. Vi håndterer alle transaktioner med højeste sikkerhed, og vores service omfatter driftssikre systemer med effektiv beskyttelse af kunde- og transaktionsdata.
En ensartet kundeoplevelse er nøglen til tilbagevendende kunder og langvarig succes. Ved at tilbyde en velkendt og smidig betalingsproces øger du chancen for tilbagevendende kunder.
Med vores kundeportal Merchant Portal kan du:
Dette giver dig fuldt indblik i din virksomheds finansielle strømme og letter en effektiv styring.
Vores kundeservice står klar til at hjælpe dig med alt fra grundlæggende spørgsmål til implementering af nye betalingsløsninger. At have én leverandør til alle dine betalingsbehov forenkler din virksomhed og giver dig mulighed for at fokusere på at udvikle din virksomhed, mens vi sørger for, at de finansielle aspekter håndteres smidigt og sikkert.
Har du spørgsmål om vores produkter og hvilke tjenester der passer dig og din virksomhed? Udfyld dit telefonnummer nedenfor, så ringer vi dig op. Vi har åbent på hverdage fra 8-18 og i weekenderne fra 10-16. Det er også muligt at bruge formularen lidt længere nede på siden, hvis du besøger os uden for vores åbningstider.
Customer service
Kontakt os allerede i dag, hvis du vil vide mere om, hvad vi kan gøre for netop dig og din virksomhed. Vi gennemgår de behov, du og dine kunder har, og finder den rigtige løsning til dig.
Se Swedbank Pays databeskyttelsesoplysninger for behandling af dine personoplysninger
Vores erhvervssupport hjælper dig gerne, hvis du har brug for støtte til nogen af vores produkter eller tjenester. Kontakt os med dine spørgsmål og overvejelser, så finder vi en løsning!
Møder du dine kunder via e-handel, hjemmeside eller app? Vi hjælper dig med sikkert og problemfrit at modtage betaling online med de mest populære betalingsmetoder – uanset hvor i verden dine kunder befinder sig.
Har din virksomhed brug for tilpassede, større og mere komplekse løsninger? Kontakt os, hvis du vil diskutere dine behov, så vi kan afdække, hvad der passer bedst og finde en løsning.
Til vores kontaktformular
Telefon: +45 88 62 40 02
Hverdage 8-18 og weekend 10-16