Merchant PortalAdministrationsinterface til betalingsløsninger
PosPayTransaktionsinformation fra betalingsterminaler
Card ManagementAdministrationsinterface til håndtering af gavekort og værdikoder
Pandemi årene er forbi, men de har sandsynligvis ændret vores shoppingvaner for altid. For dig, der driver en butik, er konkurrencen om kundernes opmærksomhed ikke noget nyt, men hvordan får du flere til at besøge din butik i denne nye normale? Vi lister nogle af vores bedste tips.
Det er ikke altid let at følge med i udviklingen, men der er meget, du som butiksejer kan gøre for at positionere dig bedre, når kundernes adfærd ændrer sig. Her finder du nogle innovative idéer og en velkendt strategi, der kan hjælpe dig med at tiltrække flere besøgende til butikken.
For bare nogle år siden var det ikke en selvfølge, at en butiksejer skulle være synlig online. Disse dage er dog forbi. Flere og flere kunder søger online, før de går ud og handler – på sociale medier, på Google Maps eller med en søgemaskine. Hvis ikke din butik er synlig på disse steder, er der stor sandsynlighed for, at kunderne ikke opdager den. Sørg derfor for at have en tilstedeværelse der, hvor kunderne er – på deres mobiler.
Når kunderne først har fundet dig online, skal du motivere dem til at besøge den fysiske butik. Måske ved at markedsføre et tilbud, der kun gælder i butikken, en konkurrence med præmier, der skal afhentes på stedet, eller en lille gavepose, som de første 100 besøgende får, når de handler i butikken. Der er mange måder at bygge en bro fra din online tilstedeværelse til den "rigtige" verden.
At tage selfies og dele dem med ens netværk er blevet en af de primære måder, kunder spreder information om nye steder, de besøger. Du kan udnytte dette ved at tilbyde noget, der egner sig godt til billeder og video. Det kan være en væg, som du dekorerer med spejle, malerier eller andet, der fanger opmærksomheden, en del af butikken, der ligner indersiden af et privatfly, eller noget andet skægt, som folk vil synes om at tage billeder eller videoer af. Husk at bede dem, der deler, om at tagge butikken.
Vores sidste tip er en gammel favorit, der er blevet endnu mere relevant i vores nye, tilsluttede tid. Snak med andre butikker i området om, hvordan I kan samarbejde for at drage fordel af hinandens netværk. I kan måske have hinandens reklamer ved kassen, arrangere en fælles begivenhed uden for butikkerne eller tilbyde et klippekort, der gælder i alle tilsluttede butikker. Et gammeldags samarbejde mellem virkelige mennesker kommer stadig langt med!
Vi håber, at du får gavn af disse tips, og at mange flere besøgende finder vej til din butik. Hvis du har brug for hjælp til at tilbyde dem alle de mest populære betalingsmetoder, når de besøger dig, er vi her.
Læs mere om vores betalingsløsninger til butik, vores betalingsløsninger til online eller kontakt os på +45 88 62 40 02.
Kontakt os allerede i dag, hvis du vil vide mere om, hvad vi kan gøre for netop dig og din virksomhed. Vi gennemgår de behov, du og dine kunder har, og finder den rigtige løsning til dig.
Er du træt af, at kunder ikke dukker op til deres bookede tider? En enkel og effektiv løsning er at ...
I dagens hurtigt foranderlige betalingslandskab er det vigtigere end nogensinde at vælge de rigtige ...
Efteråret nærmer sig hurtigt, og med det kommer en række spændende muligheder for at øge dit salg. H...
Til vores kontaktformular
Telefon: +45 88 62 40 02
Hverdage 8-18 og weekend 10-16