Merchant PortalAdministrationsinterface til betalingsløsninger
PosPayTransaktionsinformation fra betalingsterminaler
Card ManagementAdministrationsinterface til håndtering af gavekort og værdikoder
I takt med at teknologien udvikler sig, ændrer forbrugernes betalingsvaner sig også - især blandt unge voksne i alderen 16-29 år. En målgruppe af fremtidige forbrugere, hvor tilpassede og alsidige betalingsløsninger både i butikken og online vil spille en stadig større rolle.
Angiver, at den største irritation ved online betaling er ikke at kunne vælge betalingsmetode.
Bruger mobilen til at betale i butikken (MobilePay, Apple Pay, osv.).
Er positive over for selvbetjening i butikken.
Ifølge undersøgelsen Sverige betaler fra 2023 oplever hele 33% af unge voksne irritation over ikke at kunne vælge betalingsmetode ved onlinekøb.
Dette understreger vigtigheden af at tilbyde et mangfoldigt udvalg af betalingsmuligheder. Ikke kun for at forbedre kundeoplevelsen, men også for at reducere afbrudte køb.
Ikke at tilbyde mobile alternativer i betalingsmenuen online kan således føre til, at man mister køb, da hele 52% af unge voksne bruger mobilen både online og i butikken til betalinger.
Og det er let at forstå hvorfor. Hastigheden med at undgå at indtaste lange kortnumre og i stedet bare nemt kunne underskrive med MitID eller Face ID på iPhone er en naturlig del af hverdagen for mange unge voksne.
Mobile betalingsløsninger som MobilePay, Apple Pay og Google Pay er ikke længere bare et supplement til traditionelle betalingsmetoder, men en forventet standard både i butikken og online. At integrere disse løsninger i din betalingsmetode betyder, at du kan tilbyde den smidighed og hastighed, som unge forbrugere efterspørger.
En anden tydelig tendens blandt unge voksne er deres accept af selvbetjening i detailhandlen.
Mange unge voksne i dag er vokset op med selvbetjening i butikken, og et overvældende flertal - 88% - er positive over for selvbetjening i butikken. Dette viser en ændring i forbrugeradfærd mod selvbetjening og et ønske om hurtigere shopping oplevelser på kundens egne betingelser.
Hvis du tilbyder selvbetjening i en vis grad i butikken, kan det derfor være interessant at se på, hvilke typer betalinger du tilbyder for at appellere til den absolut største målgruppe for disse.
Ved at tilbyde et bredt udvalg af betalingsmuligheder kan du ikke kun effektivisere din forretning, men også imødekomme de yngre generationers forventninger til en moderne shopping oplevelse - og øge købene ved selvbetjening.
At forstå og tilpasse sig de unges betalingsvaner er afgørende for enhver virksomheds succes.
Med Swedbank Pay som partner får du adgang til et omfattende udvalg af betalingsløsninger, både til online og butik, som muliggør fleksibilitet, bekvemmelighed og effektivitet. Kontakt Swedbank Pay i dag for at sikre, at din virksomhed er klar til at byde fremtidens forbrugere velkommen.
Udfyld formularen nedenfor eller ring til os på 88 62 40 02, så hjælper vi dig i gang. Kilde: Sverige betaler (2023)
Kontakt os allerede i dag, hvis du vil vide mere om, hvad vi kan gøre for netop dig og din virksomhed. Vi gennemgår de behov, du og dine kunder har, og finder den rigtige løsning til dig.
I dagens hurtigt foranderlige betalingslandskab er det vigtigere end nogensinde at vælge de rigtige ...
En generøs morgenmadsbuffet kommer man langt med, hvis man vil give det lille ekstra til tyske turis...
Skal du starte en restaurant eller café? Eller måske byens nye underholdningspalads? Tillykke! Her e...
Til vores kontaktformular
Telefon: +45 88 62 40 02
Hverdage 8-18 og weekend 10-16